Chór Akademicki Politechniki Warszawskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://www.chor.pw.edu.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2010-12-12.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-05-29.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści
- Niektóre elementy strony nie są dostępne cyfrowo.
- Niektóre elementy strony mogą nie wyświetlać się prawidłowo na urządzeniach mobilnych.
- Strona może posiadać tzw. krótkie linki (bez informacji o ich celu w nazwie).
- Ze względu na charakter działalności Chóru, która w większości dotyczy sfery muzyki i brzmienia, niemożliwe jest przekazanie treści dźwiękowych zawartych w nagraniach Chóru osobom niesłyszącym i głuchym.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2024-03-26.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-26.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do Elżbiety Kurpiewskiej, e-mailowo — elzbieta.kurpiewska@pw.edu.pl lub telefonicznie — (22) 234 70 09.
- swoje imię i nazwisko;
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
- opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Sekcji ds. Osób z Niepełnosprawnościami. Mieści się ona w ramach Biura ds. Społecznej Odpowiedzialności Uczelni. Adres e-mail to: wsparcie.son@pw.edu.pl.
Dostępność architektoniczna
- Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Waryńskiego, główne jest bezpośrednio przy ulicy, drugie z nich jest wejściem bocznym za ogrodzeniem terenu przy budynku. Do obu wejść prowadzą schody oraz podjazd dla wózków.
- Recepcja znajduje się po lewej stronie wejścia głównego. Dalsze przejście do siedziby Chóru prowadzi przez dwoje drzwi, przez które może przejechać osoba na wózku.
- Siedziba Chóru znajduje się na parterze budynku, do wszystkich pomieszczeń mogą wjechać osoby na wózku. W budynku jest winda.
- W siedzibie Chóru nie ma toalety przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami.
- Na zamkniętym parkingu przy budynku wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Wjazd na parking jest możliwy po skontaktowaniu się z recepcją budynku, dzwonek znajduje się przy bramach parkingowych od ul. Waryńskiego i od ul. Polnej.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- W budynku nie ma możliwości korzystania z tłumacza polskiego języka migowego.